SerenGltkn
Bağlılık , güven duygusu olabilir . Bazı çocuklar eşya ve nesnelere kendi parçası gibi davranabiliyor .
Görümcemin oğlu o aylarda kahve makinasını adla elinden bırakmıyordu .
Önce onu yatağa yatırıyor sonra kendi giriyor .
😅 dediğiniz gibi elini kullanması gerekse bile bırakmıyordu .
Şuan 10 yaşında . Tahmini 2 yaşında falan geçti .
Birde aman dikkat ağzına koymasın .