Oğlum 1 aylık oldu hala beşik almadım yatak odam küçük ve 3.5 yaşında bı ablası olduğu için mecburen uzunca süre benim odamda kalacak oğlum. Park yatak alacaktım şöyle kibarından ama gorumcem kendi kizininkini vermek istedi vazgeçirdi beni. Bizim boylarimiz kısa ikinci kademeye geçtiğinde yani alt kata koyduğunda bebeği çok zorlanacaksin koyarken yetisemeyeceksin en fazla kullanacagin 1 sene en azından bizmkini al bidaha masraf yapmayın dedi ama emin olamadım insanlar 3-4 yıl kullanıyor hatta çok uzun ve çok büyük istemediğim için de tereddutluydum çocuk çok uzun süre kullanamazsa diye. Ama park yatağa koymazsam hemen oda yatak vs gibi bı imkanım da yok neyapsam bilmiyorum kullananlar kullanışlı mı sizce ve hangi marka model önerirsiniz şimdiden teşekkürler