Kızlar bebeğim 32 günlük, emmiyor mama ile besleniyor. Ama kaç cc vereceğimi şaşırdım. Geçen haftaya kadar 90 cc ile doyardı. Şu anda 2-3 saatte bir 150 cc ile anca doyuyor. İlk bebeğim iştahsızdı yemezdi o sebeple fazla yemesi sıkıntı olur mu bilemedim. Yediği miktar normal mi ne yapmalıyım🥺