Bizim de biberonumuz akmıyordu hastanede hemşire ucunu 2 tane delik açtı iğne ile. Sonra rahatlıkla içti ancak zamanla tüm delikler birleşti kocaman bi delik oldu.
O yüzden biz 1 numara ucu çok kullanmadık 3 numarayı kullanıyoruz suan (2 aylık)
Bide bebegin çekim gücü ile de alakalı bi durum bu.
Bi bebeğim çok rahat içerken diğer bebeğim çekse de gelmiyordu. O yüzden ufak delik açabilirsin tabi kontrollü sekilde