Saat 22 de oldu 5 aylık henüz yeni yeni dönmeye başlamıştı yatağın ortasına koydum dört yanını yastıkla çevreledim bizim yatağımızda daha kolay uyuyor diye iki gündür böyle yapıyordum mutfaktan da ara ara yanına gidiyordum bir çığlık sesi geldi yerdeydi yavrum ne yapacağımı bilemedim kaptığım gibi hastaneye gittik röntgen çekildi 2 saat müşaade altında tutuldu çocukta herhangi bir çizik dahi yok ben odaya girdiğim gibi çığlık attım daha çok korktu ağladı yastık da yanındaydı acaba yastığa mı düştü bişey olur mu çok korkuyorum kendimi berbat hissediyorum