Arelmommy orkide2 Bizde oğlum 3 aylıkken gitmiştik bir sıkıntı yaşamamıştık sürekli güneş kremi sürdük doktorunada sorduk tabi şapkasını hiç çıkarmadık sadece ayaklarını denize soktuk havuzdaki mikrop oranı daha yüksek olduğu için bence gidin çok iyi gelir
mamaisqueen Arelmommy güneş kremi ne kullandınız acaba benim bebişim de 3 aylık ama şu an güneş kremi kullanılmıyor diye duymuştum
momas orkide2 biz gitmiştik 1 ay 20 günlüktü hatta ama annem babam kardeşim de bizle gelmişti yan gana odalarda kalmıştık. Tek olsam zorlanırdım zordu çünkü annemler ağladığında aldı uyuttu hep. 5 gün kalmıştık denize bile sokmuştuk doktor sokabilirsiniz demişti
hilall1234 orkide2 biz gittik havuza girerken dönüşümlü bebeğe bakmistik ve gezerken de hep beraber gezdik güzeldi 😊
nursemom05_ orkide2 şu an 2 aylık bebekle tatildeyim:) çok sık uyuduğu için odadan pek çıkamadım. Sadece yemeğe ve çay saatlerine indim. Öğlen sıcağında çıkmadım. Havuz ve deniz kullanmadım. Eşim ve büyük oğlum tatilin tadını çıkardı o bana yetti :) yine de dinlenmiş oldum
bberatbarlas orkide2 bizde siz gobi villa kiraladık yanlış hatirlamiyorsam yorumlardan oyle okudum sizde de . Klimayı ayarladık bebek uyudu zsten bebek sonuçta cikacsgimiz yere aksam ciktik
uras1106 Bizde yarın gideceğiz tatile 2 ay 15 günlük doktorum denize sokabilirsiniz sadece deniz suyu yutmamasına dikkat edin dedi, uzun kollu mayo aldım siz kucağınızda mı koydunuz yoksa boyunluk takıp sizin kontrolünüzde mi oldu
poyrazalininanasi uras1106 benim oğlum da 2 ay 15 günlük tam 3 ay dolduğunda gidşcez ama tedirginşm gaz sancıları oluyor akşam yarım saat ağlıyor bazen gün geçtıkcr azalıyor ama dahada 15 gün var bakalım sizde de var mı
poyrazalininanasi Mevzuderin gaz sancıları ağlamaları felan oldu mu nasıl baş ettınız 3 aylıkken bende düşünüyorum da
Mevzuderin poyrazalininanasi 3 aylıkken bence azalıyor gaz sancıları bizde sorun olmadı umarım sizde de olmaz 👍🏻🌸
uras1106 poyrazalininanasi gaz sancıları hâlâ var açken masaj yapıyoruz ve mamasına zeytin yağı damlatıyorum ve iki adet damla kullanıyoruz. Ama şöyle inanın tek işe yarayan şey masaj. Bulunduğunuz bölgeye en yakın denizi seçtik ondan dolayı bakalım size olumlu olumsuz bilgilendirmeler yaparım 🥰
mamaisqueen orkide2 bizde 3 aylık bebeğimizle 3 günlük bir tatil ayarladık. Çok heyecanlıyım umarım burnumuzdan gelmez 🫣😄
Arelmommy mamaisqueen hatırlamıyorum hiç ya ama mustela olabilir oğlum 3 yaşında şuan çıkmış aklımdan🥺doktorumuza sormuştuk onun önerdiğini almıştık
orkide2 mamaisqueen biz daha aile evine giderken yolda bile çok huysuzlandı iptal ettik malesef güneş kremi kullanılmıyor diye biliyorum
uras1106 mamaisqueen evet bugün döndük çok güzeldi ve bebeğimi denize koydum hemde 3 kere ☺️ sadece çok fazla eşya alıp gitmişim tedirginlikten dalga sesiyle o kadar huzurlu uyudu ki 😍
mamaisqueen uras1106 nereye gitmiştiniz acaba ben Ayvalık’a gideceğim de denizi soğuk o yüzden sokmam diye düşünmüştüm