2 yaşına girdiğinden beri uykulari kaydi. En gec 10 da bu uyuyan çocuk gece 1 den asagi uyumaz oldu. Öğlenleri de uyutmak zorlasti. Ogle uyku saati de aynı sekilde saat 14.00-14.30 dan once uyumuyor. Bu bir donem midir ? Eskiye doner mi uyku duzeni çok zorlaniyorum