İyi geceler anneler,
Oğlum 16 aylık, 5 ayda 3. kez boğaz enfeksiyonu oluyor. İştah sıfır, ateş inanılmaz çok oluyor. Ve sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyor. Bu boğaz enfeksiyonuna bir çözüm yok mudur? Nasıl kurtulabiliriz bu döngüden :( Kapalı alanlara girmemeye çalışıyoruz çünkü doktor damlacık yoluyla bulaştığını söylüyor ama illa ki markete giriyoruz ediyoruz. Yardımlarınızı bekliyorum 🌹 teşekkürler.