nazlik Kızlar ben kivi markayı düşünüyordum ama yorumlarda halı için yeterli değil gibi sonuçlar var sizce nasıl bir makina bilen varmı? Yada başka öneriniz varmi
kuccukpremsesinannesi nazlik halılarınız nasıl bilmiyorum amaa bende 4320 modeli var İskandinav peluş halim var bembeyaz valla çiçek gibi yapıyor. Gecen çay kahve döküldü onunla hemen çektik tertemiz oldu.
civcivmom kuccukpremsesinannesi birşey dökülünce direk suylamı çekiyorsunuz yoksa deterjan döküyormusunuz
irinasofia Kiwi 4318 var bendede küçük olduğu için halı temizleme zor olabiliyor ama koltuk için iyi ki almışım dedim