gizemensaraybar Kızlar sabah lavobaya girdiğimde bir şey yoktu öğlen girdiğimde iç camairimda bir miktar kan vardı ama akşama kadar gelmedi bişey olurmu ki bu arada doğum yapalı 4 buçuk ay oldu ilk defa kan geldi lohusa kanı hariç başına gelen varmı
umsaad25 gizemensaraybar bemdede aynı şekilde başladı reglim, doğumdan iki buçuk ay sonra oldum. Ilk gün az gelip sonra ertesi gun normsl halinde geldi
defnesmam42 gizemensaraybar evet böyle böyle regl olacaksın. Bende leke gibiydi sonra bir kaç gün sürdü en sonunda tam reg oldum ilk zamanlar aşırı çok ve uzun sürdü bende spiral olduğu için şuan normal hamilelik öncesi duzenimde gidiyor
sancarmom gizemensaraybar Normal dogurdum , dogumdan itibaren 40 gün kanamam oldu günde 3,4 dolu depend değiştirdiğimi bilirim ilk 15 gün. 1 hafta kanamam bitti . Daha sonra hemen adet görmeye başladım
gizemensaraybar umsaad25 az değil hiç gelmiyor normal sıvıya döndü ama evham yapmamaliyim öyle degilmi normal yani 😣