biyb Chicco kullanıyorduk doğduğundan beri son zamanlarda berbat hale geldi emzikleri içine kaçıyor akıtıyor 6-12 biberonu öyle yenidoğan döneminde 0-3 biberonu öyle değildi çok güzeldi ama diğer boyu giderek kullanılmıycak hale geldi şimdi lansinoh bakıyorum onu alicam