asyauysal Ay benim ki bir yaşına girdi, evde duruyor ben de gömemedim daha. Ama aksine dışarıyı çok seven aşırı sosyla, evde mızmızlanan bir bebek. Yani bence durumun göbek bağı ile alakası yok, ama yine de ben de gömmeyi istiyorum her unuttuğumdan v.s. kaldı öylece.