elifcivan Kızlar sütümü sağdım oğlum normalde 120 ml icerdi bu defa 30 ml tek icti geriye kalan 90 ml ne kadar süreyle verebilirim dökmek istemiyorum zaten gündüz emmiyo gece uykusundan kalkip iciyo gunduzde gun boyu anca 120 ml birikiyo
elifcivan Ağzı değdi bu durumda dökmem şartmı peki 🙄 icirsem zararı olcak mı diyosunuz gün boyu zaten mama içiyo bi gece anne sütü onuda döksem bugün hep mama icmis olcak