onlyy Kızlar çok kötü hasta olmuştum bogaz emfeksiyonu eklem ağrısı ishal filan neyse 10 oldu iyileşeli yani iyileştim hrlde bugün elime minik bogazimda mercimek kadar yubvarlak geldi nedir korkmalı mıyım başına gelen var mı