Hamileliğimin son ayında şiddetli baş dönmesi yaşadım. Doğum yapalı 3 ay oldu hala ara ara yaşıyorum. Vertigodan şüphelenip nöroloji doktoruna muayene oldum. Oda vertigo dedi. Ama kulakla alakalı değil migrene bağladı. Evet ara ara başım ağrıyor ama asla migren değildi. Bana SİBELİUM diye bi ilaç verdi araştırdım. Migren ilacı ve antidepresan yazıyor. Aşırı uyku hali kilo artışı(iştah arttırıcı) ve depresyon gibi belirti yaşayan bir çok insan var. Emzirmiyorum. Ama aşırı korktum. Bu ilacı kullanıp bu sorunu yaşayan var mı?