denizzadaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 4. Ayına girdi yan yatırıyorum gece uykusunda ancak gece yüzüstü dönüyor birden, tekrari yan yatırınca ağlıyor yüzüstü yatmak istiyor yaşayan var mı izin vermelimiyim
sarikavun denizzadaa ben 2 haftadir yuzustu yatiriyorum valla bugun 4 aylik oldu. Baska turlu yatirinca 1 saat sonra iyandiriyo kendini hem de rahat yatmiyo. Doktorumuza soyledim ama yatir yatirma bisi demedi. Oazartesi kontrolu var orda daha met soracagim ama su an bile yuzustu yatoyo
sarikavun denizzadaa yan yatiracam yuzustu donmesin diyosan da karni hicazina bi yastik koy sirt tarafina da donmeye calisinca donemiyo oyle
eliss27 denizzadaa benim bebeğim yaklaşık 10 15 günden sonra yüz üstü uyuyarak sadece uyuyordu şuanda 4 aylık hala öyle uyumak istiyor kafasıni sağa sola çeviriyor zaten diğer türlü alışamadı bir türlü bende zaten uykusu çok problemli diye nasıl yatmak istiyorsa o şekilde yatırıyorum