sancarmom bizimde öyle, kızıma yaz başında mavimsi bir ince mont almıştım şimdi bir tane bej beğendim onu alacağım her kıyafetle uyar diye düşündüm, oğlumda küçük olduğu için astronot mont alacağım bütün kışı çıkarırız. Bot olarakta geçen sene Igor ve vicco aldım ama viccoyu çok daha fazla giydik çok memnun kaldım,çok hafif bir bottu ona rağmen çok sıcak tuttu💕 uyku tulumuda kızıma 2 kışta aldım ve 2 kışta asla giymedi oğluma alsam mı almasam mı kararsızım .yaa cidden mi, ablanızınkiler büyük mü ben daha büyütümedim😂