Merhaba kızlar. Aranızda emzirme döneminde saç boyatan var mı? Hamileyken 2-3 kez bitkisel boyayla saçımı boyadım, geriye kalan zamanlarda hep saçımı afrika örgüsü yaptırdım boyamak istemediğim için ama artık doğum yaptım boyatmak istiyorum berbat görünüyor. Bazıları emzirme döneminde saç boyanmaz diyor. Fikir almak istedim, doktoruyla bu konuda konuşan var mı?