arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar
benim 11 buçuk aylık bir kızım var son bir aydır sadece beni emiyor ek gıda mama falan kabul etmiyor su bile içmiyor günde bir bez değişiyorum hatta bişey verdiğimde öğürüyor ve kusuyor önceden böyle değildi ne oldu anlayamadım doktora götürmem gerekiyor mu