Kızlar bana yardımcı olabilir misiniz bebeğim neredeyse 4 aylık. İlk doğduğu zaman solunum sıkıntısından kaynaklı yenidoğan yoğun bakıma aldılar. Bir hafta kadar kaldı . Çıktığı gün işitme testi yapıldı. Her iki kulak testi geçti. Testi geçmesine rağmen yoğun bakımda kaldığı için riskli gözüktüğünden sevk olarak bir tane şehir hastanesine 6. Ay için yönlendirme yaptılar…. Bir kaç gündür takip ediyorum bazı yüksek seslere tepki vermiyor seslendikce bakmıyor bunlar normal mi hangi seslere tepki veriyorlar bu aylarda lütfen yardımcı olabilecekler yazabilir mi