Kızlar bir sey soracaktım, şimdi benim dizim bi haftadir çok ağrıyor ve üzerine güzel basamiyordum bugünde zorlanarak ta olsa günlük sil süpürü yaptıktan sonra banyoyu yıkayayım dedim banyoyu yikarken düştüm. Düşerken acıyan dizim tam ters yönde katlandı ve yerden aşırı zor kalktim. Bu saat oldu inanilmaz acıyor hala ve ben asla üstüne basamiyorum . Düştükten 1 saat sonra eşim gelmişti biz acile gittik doktor fiziki muayene ve röntgen le baktı ve dediki kırık çıkık ve apse yok ağrı kesici krem vereyim sür sonra sar ise yarar dedi. Bende dizimin üstüne basamadigimi va çapraz bağlar mı ordaki her neyse ondan şüphe duyduğumu söyledim ; yeniden kırık çıkık yok dedi ve reçeteyi uzattı. Eve geldik ve dizim şişiyor üstüne de basamiyorum. Sorum şu daha önce dizinden böyle ni sıkıntı yaşayan yada çapraz bağlarında sorun olan var mi? Birde böyle bi sorun olsaydı röntgen de çıkmaz miydi? 😭😭😭😭