aybrtug ay Aybars da Barlas da çok beğendiğim isimler, oğlum için de aklımdan geçenlerden biri idi Barlas 🤭 Evet Zahide dediğiniz gibi çok modern bir isim değil tartışmasız, ama ne bileyim ya iki ebeveynin de gönlü olsun, içinde kalmasın kafasındayım ben hep. Mesela kız olsa idi bizim benim istediğim isim defne idi, ikinci ad da eşim annananesinin adı Emine istiyordu o şekilde koyacaktık 😊