sallyt
Pamukhanim_
aa_360 hepimizin ortak sorunu herhalde bu dönemde, benimki de bir yaşında çok güzel iştahlı idi son bir iki haftaya kadar, artık yemek saati gelince tansiyonum filan düşüyor, işkence oldu iki lokme yedirebilmek. Kaşıga vuruyor, ağzından tükürüyor 😒 Umarım geçici bir dönemdir 🤷🏻♀️