Merhaba bebeğim 2 aylık olacak yakında. Bu süreç içinde 2 defa ateşli mastit beş kez de kanal tıkanıklığı yaşadım. Neredeyse her hafta birden bire meme taş gibi oluyor ve çok ağrı çekiyorum. Bebeğim 2 ayda 1 kilo 700 gram kilo aldı yani sütüm var ve besliyor belli ki. Hastanedeki ebe bana sende hiperlaktasyon var dedi. Ama benim şimdiye kadar memeden durduk yere hiç süt akmadı hatta süt akısını veya dolma hissi yaşamadım. Benzer sıkıntıları yaşayanlar varsa sizin de sütünüz akmıyor mu veya zor mu akar? Bu sorunu çözmek için lesitins basladım bir hafta oldu tekrar tıkanıklık yaşamadım ama antibiyotik de yenş bitti. MerK ettiğim şu herkesin sütü oluk oluk akarken benim niye akmıyor veya neden hiç sütümün varlığını hissetmiyorum. Bendeki sorun ne kafayı yemek üzereyim yaşayan bilir çok sancılı ağrılı bir süreç ödüm kopuyor tekrar aynı ağrıları yaşamaktan.