İyi günler arkadaşlar oğlum 3 ay 25 günlük bugün doğduğundan beri emmesi çok sorundu sürekli ağzından memeyi kaçırıyordu süt akıtıyordu çocuk doktoruna götürdüm dil ve dudak bağı var kulak burun bogaza götür dedi bugünde götürdüm kesilmesi lazım dedi kalınmış narkoz verecek yarın kan alınacak Cuma günü de kesecek 1 yada 2 dikiş olur dedi yaptıranlar bana yardımcı olur mu nasıl oluyo zor mu şimdiden çok teşekkür ederim