ezgiii12490 Kızlar kızım 17 aylık yürürken elinden tutturmaz markate yada avmeye gidince her yeri karıştırır normal mi ya elimi tutmayı nasıl ogreticem
mamacitaa_ ezgiii12490 benim de 17 aylik , fiti fiti yürüyor her yeri 😍😍 kesfediyorlar işte çok normal canım. Kendine ya da çevresine zarar vermediği sürece bir şey olmaz kiiz
zweifachmama ezgiii12490 18 aylık kızım var oda tutar sonra bırakır herşeye elini sürer tam keşfetme zamanları o yüzden çok normal
mamacitaa_ ezgiii12490 yemesi nazil kızınızın uykusu filan tek uyku yapio dimi gün içinde ? Neler yiyo bir de benimki çok iştahsız ya
ezgiii12490 mamacitaa_ çok sukut yemek ve uykuda sorun yok tek uyku yapiyor baya oldu geceli siz peki