seyma10 oy bir kere yatış yaptık 1 yaşında evde ateşini düşüremedik ve hastane fobimiz başladı her hastaneye gitmemizde aşırı derecede ağlıyor ve bu seferki ateşimiz de çok dirençli çıktı bugün 3. Gün antibiyotik de ve hala geceleri ateş atakları yaşıyoruz, bu gecede devam ederse yarın gideceğiz yine o kadar korkuyorum ki :(