Kızlar ilk çocuğum iki yaşına girecek şuan çocuk düşüncem yok en erken ilk okul çağında yada iki üç sene sonra düşünüyorum ama çok merak ediyorum ilk doğumda sezeryan oldum çok pişmanım hayatımda gördüğüm en zor ve en ağır geçirenler den biriyim ikinciyi normal istiyorum varmı aranızda yapan riskleri nelerdir