Merhaba hanımlar 35 günlük oğlum var yüzünde kullakların da egzama çıktıı vücutunda da isilik gibi uçu sivilceli kırmızı şeyler çıktı 2 gündür de başında Konak denilen şeyden çıktı zeytinyağ kullandım azaldı ama kafasının dibleri kırmızı hala doktora gittik dermatoloğa egzama için bi krem verdi 4 5 gün kullan dedi geçti gibi ama sonra tekrarladı sizlerde de oldu mu neler yaptınız önerileriniz neler???