Sevgili annelerim kızım 4 ay 6 günlük, yaklaşık 12 haftadan beri biberon reddi var ve sadece meme emiyor ama 14. - 15. haftadan beri memede dikkati çok dağınık, hep etrafı izlemek istiyor. Memeyi ağzına alıp çıkarıp arkasına bakıyor, perdeyi izliyor , en ufacık sese dönüyor. Hiçbir şey bulamasa duvar kağıdına bakıyor falan ve bunu 18 kere yapıyor. Memeyi alıyor bakıyor alıyor bakıyor😃 Vallahi deliricem hahhaaha
Böyle olunca tüm gün beslemekle geçiyor 3 dk em bırak 10 dk em bırak vs aç mı tok mu doydu mu elini mi emiyor derken çok yıprandım..
Şimdi soruma geçiyorum, bu cidden geçiyor mu? Yani bu atak bitince önüne arkaya bakmadan yine eskisi gibi memeyi emecek mi? Yaklaşık 4 buçuk 5 haftadır yaşıyorum bu durumu. Az kaldı deyin nolur, şuan 18 hafta 2 günlük. Herşey eskisi gibi olsun istiyorum🥹🙏🏻🌸