Benim bebişimin 3 aylık olmasına birkaç gün kaldı, bir videoda ellerini orta hatta birleştirmeli dendiğini gördüm ama bebeğim henğz bunu yapmıyor. Hâlâ elleri çoğunlukla yumruk halinde, arada sırada eline oyuncak verdiğimde açıyor, yumruk şeklinde ağzına götürmeye birkaç hafta önce başladı. Sizin bebişleriniz ne durumda acaba hâlâ ellerini orta hatta birleştirmemesi normal mi? Bir de seslere irkilme var ama seslerin geldiği yöne dönüp bakmıyor, bu da beni endişelendiriyor