Kızım 4 ay olmadan dönmeye basladı bayağı güzel dönüyordu uzakta birsey görse emekleme değil de döne döne mutlaka onu alırdı şimdi 7 ay 9 günlük oturdugu günden beri dönmüyor yatırıyorum ağlıyor ki nasıl hemde sadece oturayım istiyor zamana mı bırakmam lazım acaba sanki donmeyı unuttu cocuk