pedoruk Merhaba, 39+1 de 3435 kilo 50cm doğdu. Sarılık nedeniyle 1gün yoğun bakımda fototerapi aldı, 3100 ile taburcu oldu. 1.ay sonu 4285gram ve 53cm boyu kısa denildi. Persentili geride mi yani ?
JanJan_ pedoruk doktorum toplamda 3 ayda 8 cm boyunun uzamasını bekliyoruz demişti bence gayet güzel uzamış
Adasmom_ pedoruk gayet iyi bende 39+5 te 2900 48 cm doğum yaptım ve boyu iki ayda bir uzadı kızımın kilo alıp alıp daha sonra boya gitti birden.
gamomuu pedoruk çok acayip ya ebeye bak sen. Benim kızım de 50 cm doğdu 38. Haftada ilk ay 52 cm di ve doktor gayet iyi dedi.
SooMin pedoruk Bizim ebe burada ölçülen boya takılma hareket ediyorlar güzel duramıyorlar falan demişti
dndkksal 49 cm dogduk, ilk ay 52 cm dik 50. Gun 56 cm olduk 2 ay 7 günlük 59 cm’iz. Ölçümler cok değişebiliyor. Boy kısalığı daha ilerki aylarda belli olurmuş. Bence hic caninizi sıkmayin 🌸
defnevedoruk pedoruk bebeğim 3135 50cm doğdu 35 günlükken 53cydi bugün tam 2 aylık oldu 60 günlük dün 58 çıktı doktor gayet iyi dedi geçen ayda kısa falan demedi bence gayet iyi canınızı sıkmayın