deniz_9555 okul servisi var ama sabah 7 ceyrekte alıyor bizim güzergaha göre 8 bucukta dersleri baslıyor. Yani ilk binip son iniyor gibi. Dolmuşta oraya tam yok, kullansak bile inince yine 15 dk yürüme mesafesi oluyor 😆 yani ev ve kreş arası ara sokaklarda gibi bişey anacadde ile uzak kalıyor. Ben de cok kararsız kaldım işte. Aslında kızım cok uslu sakin yolda taşkınlık yapmaz ama bilemedim