Merhaba hanımlar bununla ilgili post açmıştım o zaman bebeğim 8.gün, 3.gün 7. Gün ise uyarı yapmam şeklinde kakasını yaptı sonrasında bugün 13. Gün hala kaka yapmadı huzursuzluğu şişkinliği yada gaz çıkaramama gibi problemi yok çok keyifli ve rahat şükür ki fakat kaka yapmaması beni çok rahatsız ediyor 10 günü de geçti bende 2 gün daha bekleyeyim acile götüreyim diyorum yapacakları şey lavman fitil sonra diyorum kendim evde uyarsam mı ardından vicdan azabı çekiyorum kısır döngüye girdim.