mysf1 normalde ek gıdaya yeni başlıyorsanız ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün 1 tatlı kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı işte ilk ayda yarım çay bardağını geçmesin falan filan diye aslında bir sürü ölçü birimleri var ama ben çok uyumadım onlara genelde bebeğim ne kadar isterse o kadar verdim yani bazı gün bir Çay kaşığını zor verdim bazı gün 2 yemek kaşığı kadar verdim eğer bebeğiniz iştahı yerindeyse verdiğiniz ek gıda evet mama yerine geçebilecek kadar besleyici ise o zaman mesela bir öğünde yarım çay bardağı bir çay bardağı kadar verip o öğün mamasını atlayabilirsiniz ama mesela bir çay bardağı şeftali verip de mama öğününü atlarsanız bu çok besleyici olmaz sadece midesini doldurmuş olur yani ne kadar verdiğiniz kadar ne verdiğinizde önemli mama azaltmak için belki gıdaya başlanan ilk ay erken olabilir