Ayrı ayrı post açmaktansa buraya yazacağım hepsini iki çocuğum var biri yeni doğdu diğeri dört yaşında büyük kızım yüzünden ikinciye düzen oluşturamıyorum uyutcam mesela kızım tepemde müsade etmiyor altını değiştşrcem yine dibimde banyo ve banyo sonrası rutinler hak getire zaten kızım sebebiyle hiç bişey yapamıyorum zor zor uyutuyorum uyandırıyor çocuğu. Bebeğin bakımlarını yapıyorum koyuyorum bir yere genelde asla durmayan bir bebek çok şükür o duruyor diyorum kızım gidiyor illa ki bişey yapıyor bebeğe bebeğin huzuru kaçıyor başlıyor ağlamaya ikinci konu sanki eşim daha iyi çocuk bakıyor o evdeyken bebeği uyutuyor ben onun gibi uyutamıyorum kızımla ilgileniyor ikisini asiste ediyor ben eşim olmadan çocuk bakamayacak gibi yetersiz bir hisse kapıldım Buda üzüyor beni mesela dışarıda o kızımla ilgileniyor ben bebekle. tek başıma çıkmam beceremem mi acaba gibi gibi dertler eşim evde olmasa bebeğe bakmazsa işleri yetiştiremiyorum