Merhabalar munchin Pipetli suluğu bebeğim altı aylıkken kullanmaya başladık fakat pipetle içmeye alışamadı internette gördüğüm yolları da denedim şu an neredeyse sekiz aylık olacağız.avent damlatmaz bardak alsam mı alıştırma çalışmalarına devam mı etsem bilemedim. Alışmadığı için dışarıda pipetle su içirmek çok zor oluyor sürekli kapağını açmam gerekiyor