25 aylık oğlum var ve geçenlerde rüzgar gülü gördü ve “anne bak Y harfi oluyor” dedi. Yine yakin zamanda neden geceleri güneşi göremiyoruz demişti. Bugünde saate bakarken “anne neden saatte 12 tane sayı var? Neden 13 yada 14 yokta 12 tane sayı var” dedi🥹 herseye farklı perspektiften bakması beni o kadar şaşırtıyor ki🥲