2cocuklu1mom benim kuzenim intihar eşiğine kadar gelmişti . Her defasında dayımlar bir sekilde kapattılar bu son dediler . Ama defalarca oynadı . Polis olduğu için başka sehirdeydi kontrol de eddmiyorlardı hep. En son maaş yatan kartına kadar dayım elinden aldı . Kirasını vs kendisi attı para yönetimini borç ödemesi hepsiyle kuzenim ilişkiyi kesti dayıma devretti . Sadece yemek çay yiyip içeceği kadar harçlık yolluyorlardı ev arkadaşına. Tabi destek de aldı kuzenim bu yüzden psikologtan . Üç yıldır oynamıyor bıraktı yani . Destek alması ve para yönetimini en azından bir kaç yıl elinden almanız çok iyi olur . Sonra zaten yeni sürece alışınca kendi kendine parayı getirir size verir . Bu bir hastalık bağımlılık bırakmak elbette zor olacak . Size düşen ona destek olmak .o bir hastalıkla eş olarak kötü günde terk edebilir miyiz ki onu . Kurtarmak lazım elinden tutmak lazım . Yoksa kendi eliyle sonunu hazırlar siz veya cocuğunuz boşanır kurtulursunuz elbet . Ama bu süreç onu daha da depresyona iter daha da oynar intihar eşiğine gitmez mi herkes gibi . Allah korusun. Bırakan da var tabiki. Ama aile desteği ile ❤️ ve kişinin bırakmaya istekli olması gerek . Zorla yaptıramazsınız. Hee baktınız desteğe rağmen bırakmıyor yapacak birsey yok bu durumda .