Ya bisey sorcam cahilim yeni anneyim kusura bakmayın. Ben 10 temmuzda doğum yaptım iki üç kere mastit oldum. Şuan da mastit im masajla emzirmeyle falan geçirmeye çalışıyorum. Ben sütümün az yada çok olduğunu anlamıyorum. Sütüm çok diye mi mastit oldum yoksa yanlış mı emzirdim diye mi oldum.