defnes32 Hergün aynı saatlerde gaz sancısı olduğunu düşündüğüm huzursuzluk başlıyor bacaklarını sertçe karnına çekiyor kendini sıkıyor bunlar kolik veya gaz belirtisimi kolik ve gaz konusunda tecrübeli anneler bakabilir mi
oykununanneesi gurbetteanne10 sağolun ama geçti. İki hafta sonra bir yaşına giriyor kızım. Dört buçuk ay anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Saçımda beyaz kalmadı. Hala huysuz mızmız sıkılgan memnuniyetsiz ama bin şükür buna
gurbetteanne10 oykununanneesi tabi şükür arkadaşımın bebegi kolikti bende oradan biliyorum kız artık nefret ediyordu yaşamaktan senin yanında ben bebek buyutmedim derim hep 😅
oykununanneesi gurbetteanne10 çok şanslısınız. Çok özenirdim sizin gibilere. Bizim bebek büyütme hayallerimiz içimizde kaldı hep eşimle. Hiç bişeyini doya doya yaşayamadık. Bir daha da çocuk asla düşünmüyoruz
Cerenncee oykununanneesi bizim de öyle ya.. çeken bilir.. yenidoğan dönemini sakin huzurlu geçirenlere çok imreniyorum:) bizim çok zor çok kötü geçti. Biz de asla düşünmüyoruz bir daha
oykununanneesi Cerenncee önümüzdeki ay direk spiral taktırcam + bir de koruncaz. Bakamayacağım çocuğu dünyaya getirmek istemiyorum o sabır kalmadı ne yazık ki. Önceden ikinci çocuğu da yaparım diyordum ama hayır öyle olmuyormuş