meryem2121 Merhaba hanımlar on gün önce bebegimi hastaneye götürdüm ellerinde ve ayak tabanında su toplamaları vardı ateşi vardı iki doktor dedi ki bu el ayak hastalığı ama 15 gün oldu hala geçmedi ve bacaklarını attı poposuna attı ben de dün hastaneye götürdüm doktor uyuz dedi resimlerini bırakıyorum bakabilir misiniz başına böyle bir şey gelen var mı cevaplarsanız çok sevinirim https://imgyukle.com/i/CfJksp https://imgyukle.com/i/CfJoFy