Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 4 buçuk ay oldu ve 2 ayımda adet görmeye başladım bir sonra ki ayda 1 hafta geçikmeli adet gördüm ama bu ay 2 hafta geçti ve adet olmadım kasıklarım hafif şişlik ve ağrı var korunuyorum gebe kalmış olamam acaba adet düzensizliği sizlerde bu aylarda yaşadınız mı şuanki durum normal mi yani onu öğrenmek istiyorum🤦♀️