Kızlar selam,
Neredeyse iki aylık olacak bir bebeğim var. Önce kaşlarında Konak gibi pullanmalar oldu. Daha sonra sarı kabuğu döndü ve hızlı bir şekilde kafasında da bi çok kısmı saran pullanmalar mevcut. Konak kaşta oluyormuş araştırmama göre ama sanki gerilip canını acıtıyor gibi. Mustelanın Konak şampuanı ile yıkadım fakat ist evimde unuttum. Şehir dışına tatil için çıktım. Ecz farklı bir şampuan aldım ama kullanmadan sormk istedim, yaşayan annelerimiz oldu mu ?Konak değil mi acaba? Yaşayanlar yazarsa çok mutlu olurum