Kızlar ılk günden berı sılıkon uçla emzırdım ama artık çok zor gelıyo ve şutumun azaldığını düşünüyorum bıraktırmak istiyorum ara ara tutuyo ama bazen krıze gırıyo ıstemıyo sadece uçla emıyo temızlemesı ayrı dert taşıması ayrı dert 3 buçuk aydır çok yordu benı sızın motivasyonunuza ıhtıyacım var bu durumsa olup da bıraktıran varmı aranızda