naz7636 vajinal doğum yaptım aynı durumu bende yaşadım, kırkımdan önce hep bi kanama akıntı vs şeyler olduğu için ve sürekli ped olduğu için anlayamamıştım ama şu an iki buçuk ay oldu hala devam ediyor henüz regl de olmadım , kadın doğumdan randevu bulduğum gibi doktora gidicem bana da çoğu kişi loşi akıntısı olduğunu söyledi umarım geçici bir durumdur iki buçuk aya rağmen olunca tadımı çok kaçırıyor günlük yaşantımı bile fazlasıyla etkiliyor , aynı konu hakkında form açmıştım bende inşallah bir an önce atlatırız bu durumu 🌸