Selin3434 Ege_eylul kayıt olmuştum zaten daha önce de ama ne arayan var ne soran güvenilir biraz önce girdim siteyw başvurumu yapmam lazım
Tuci54 peki sizlere şirket açmanız gerekiyoe diye birşey dedilermi bende görüşmüştüm ama şirket istedikleri için kafam karıştı vazgeçtim
svlyk KendiEvimdeDeplasmandayim kesinlikle haklısınız. Ben de böyle düşünüyorum yarin toplantı sonrası bütün detayları görüşürüm çünkü 3 yaşında bir kızım var sabah 8 akşam 8 beni aşırı yorar
svlyk Ege_eylul hayırlı olsun sizin için de. Evet vardiya sistemi oluyor ama saatimiz böyle dedikleri için ben de hep öyle diye düşündüm açıkçası. Fiyat konusunda çağrı merkezi 3.40 yazışma 1.60 dediler. Kurtarıyor mu bu şekilde aşırı kafam karıştı
svlyk Alya-Sena çok teşekkür ederim cevabınız için. Ben de yanlış anlamış olabilirim fiyati 1.60 diye anladım. Umarim kurtarir🥰
Husnur svlyk beni de aradilar kac defa farkli is teklifleri icin ama saat cok cok uzun birde kampanya döneminde daha uzayabilir dedi ve benim cocuguma bakacak kimse yok o kadar zaman idare edemeyecegim ve ucretide dusuk oldugu için reddettim
svlyk Husnur haklısınız ben de bu konudan dolayı başlamayabilirim. Kızıma bakacak kimse yok saatleri de çok
Husnur OLaaBalito_ hemen hemen asgariyi buluyor ama calisma saatleri 8 saati astigi icin ucreti az bence