Arkadaşlar öncelikle herkesin kendi tercihi ben fazla abartmadan bir doğum günü yapmak istiyorum. ama doğum tarihi 2 aralık. evimde küçük. çevremizde kalabalık amcamlar,halamlar kuzenlerim çok seviyorlar bebeğimi ve doğum günleri bizim ailemizde önemlidir çocukluğumuzdan beri. evde kutlamak istesem sığmayacağız ve biraz bana yük olacak çünkü doğum gününden bir hafta sonra da günüm var yine kalabalık oluyor. dışarıda kutlamak çok farazi geliyor. keşke şöyle yazın olsada parkta bahçede kutlayabilsekz