Dikişleriniz varsa biraz bekleyin benim doktorum dikişlerim toparlamadan vermedi çok fazla iç dış dikişim var 40.günden sonra kullanmaya başla dedi. Suwen külot korse önerdi, dikişlerin olduğu kısımın iyileşene kadar hava alması gerektiği için ve ek bir baskı istemediğimiz için beklemem gerektiğini söylemişti.